• 14-08-2010, 19:43:45
    #10
    hepsiburada kargo kapıda ödeme olanağı var mı hiç alışveriş yapmadım da
  • 14-08-2010, 19:45:43
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Modem linki:
    http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...ductid=bd93362

    Bu modemi, bugün 16.30 civarında almıştım %77 indirimliydi yani 35 liraydı.Şimdi stoğu bitmiş indirimi kalkmış sanırım

    şansınıza küsün.

    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburada kargo kapıda ödeme olanağı var mı hiç alışveriş yapmadım da
    Var.Kargo kısmında seçiyorsun.Normal kargo 3 küsür lira ise, kapıda ödemeyle 5 küsür lira oluyor.
  • 14-08-2010, 19:48:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Beleş smile da varmıışş kaçıırdıık
  • 14-08-2010, 19:49:26
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beleş smile da varmıışş kaçıırdıık
    1-2 gündür gözüme kestirmiştim modemi.
    Smile 24 ay tahadütlüymüş.Ttnet var kullanmıcam smileyi.
    Şifresi mifresi varsa isteyene verebilirim.
  • 14-08-2010, 23:04:41
    #14
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem linki:
    http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...ductid=bd93362

    Bu modemi, bugün 16.30 civarında almıştım %77 indirimliydi yani 35 liraydı.Şimdi stoğu bitmiş indirimi kalkmış sanırım

    şansınıza küsün.



    Var.Kargo kısmında seçiyorsun.Normal kargo 3 küsür lira ise, kapıda ödemeyle 5 küsür lira oluyor.
    modemde güzelmiş
  • 16-08-2010, 01:01:43
    #15
    konu güncel
  • 16-08-2010, 01:57:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Anlaşılmıştır.
  • 16-08-2010, 01:58:15
    #17
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşılmıştır.
    ödeme yaptım yarın kargoya teslim edecek arkadaş
  • 16-08-2010, 02:32:32
    #18
    TTnet abonesiysen taksitli modem veriyorlar.6 aydır abonesi olman gerekiyor.
    ister 2x24 ay istersen 4x12 ay.
    http://www.ttnet.com.tr/web/236-1931...dem_kampanyasi

    bende almayı düşünüyorum.