• 15-08-2010, 20:42:07
    #10
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben alıp satmak ya da kar etmek için almıyorum. Birkaç uygulamasını yükleyerek acilen kullanmaya başlamam gerekiyor. Seneye amerikaya gidene kadar kullanacağım, orada da o zaman en iyisi neyse alırız artık
    Hocam android işletim sistemine yönelin derim Amerika'ya gidecekseniz.Android'de gelecek var.Samsung i7500 Galaxy için kampanya var Vatan Computer'da.
  • 15-08-2010, 20:43:46
    #11
    SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam android işletim sistemine yönelin derim Amerika'ya gidecekseniz.Android'de gelecek var.Samsung i7500 Galaxy için kampanya var Vatan Computer'da.
    çok teşekkürler ama iphone kullanmam gerekiyor.
  • 16-08-2010, 12:40:42
    #12
    Hala arıyorum.