• 12-08-2010, 17:22:10
    #10
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam post kasıyorsun diyecem eski üyesin Kurallarıda biliyorsun mesajını düzenlede tamamı kalın ban sebebi
    Kusura bakma hocam oruç işte ne yaparsın. İtalik yapacam diye Bold'a basmışım. Uyarı için teşekkürler
  • 12-08-2010, 17:27:01
    #11
    Tek tek satarsan daha hızlı satarsın , şahsen bende alırım.
  • 12-08-2010, 17:32:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tek satarsan daha hızlı satarsın , şahsen bende alırım.
    Kardeş kargo bulunduğum yerden uzakta. O yüzden toplum satış yapıyorum.
  • 12-08-2010, 17:47:59
    #13
    kaatirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş kargo bulunduğum yerden uzakta. O yüzden toplum satış yapıyorum.
    25 Kitap var, 80 / 25 = 3,20TL eder. 3,50 TL 'den satarsan hem 87TL 'e satmış olursun hem de bi' çok ihtiyacı olan arkadaşın işine yarar. Şu anki satışın ile zor satarsın. İlla hepsine ihtiyacı olan birisi çıkacak ki o kadar parayı versin.
  • 12-08-2010, 18:14:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 Kitap var, 80 / 25 = 3,20TL eder. 3,50 TL 'den satarsan hem 87TL 'e satmış olursun hem de bi' çok ihtiyacı olan arkadaşın işine yarar. Şu anki satışın ile zor satarsın. İlla hepsine ihtiyacı olan birisi çıkacak ki o kadar parayı versin.
    Haklısın. Bakalım 2 gün müşteri çıkmazsa öyle satarım. Teşekkürler fikir için.
  • 12-08-2010, 19:13:23
    #15
    Hayırlı satışlar,Mustafa....
  • 12-08-2010, 19:22:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Korsan mı kitaplar ?
  • 12-08-2010, 19:26:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korsan mı kitaplar ?
    Değil.
  • 12-08-2010, 22:06:02
    #18
    Kitapları kamerada gördüm, Gerçekten hiç kullanılmamış gibilerdi. hayırlı satışlar