• 02-08-2010, 21:06:15
    #1
    Avea 15TL'yi 10TL'den satıyorum.

    İlgilenenler PM veya profilimdeki MSN adresinden bana ulaşabilirler.

    Ödeme Yolu: Paypal, İş Bankası, Yapı Kredi
  • 02-08-2010, 21:14:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tarafımca alınmıştır.