• 20-07-2010, 11:40:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elimde fazladan olan kablolu modem vardır. Malum eve kablosuz alınca ihtiyaç kalmadı
    Herhangi bir sorunu yoktur takır takır çalışmaktadır.



    Modemin yanında;

    -Ethernet kablosu
    -Dsl kablosu
    -Adaptör
    -Splitter
    -Kurulum Cd'si

    Gönderilecektir.

    Fiyatı:20 TL

    Ödeme:İşbank,Akbank ve Ziraatbank
  • 20-07-2010, 11:41:55
    #2
    bendede var aynısı, 3 yıl önce 60TL ye almıştım
  • 20-07-2010, 12:45:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sağlam aygıt ama
  • 20-07-2010, 13:35:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kutusu duruyormu
  • 20-07-2010, 13:55:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayır kutusu yok hocam.
  • 22-07-2010, 00:13:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yok mu arkadaşlar bakan.
  • 22-07-2010, 00:19:12
    #7
    Hocam bendede var bunun aynısında ..2007 ' De aldım hala sağlam.. Herkese tavsiye ederim ..
  • 22-07-2010, 03:26:28
    #8
    benimde elimde var 4 portlu Everese model wireless'e geçtigimden elimde kaldı
  • 22-07-2010, 10:56:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayirs1z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bendede var bunun aynısında ..2007 ' De aldım hala sağlam.. Herkese tavsiye ederim ..
    Bende 2007 de almıştım hocam..