• 18-07-2010, 02:19:31
    #10
    kargo size mi ait?
  • 18-07-2010, 02:19:47
    #11
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 daki insanlar genelde webmaster lık işini ek iş olarak yapıyor.

    2 kilo alsak kaça olur ? desek sana ayıp olur.

    yuklu mıktarda satışta ise r10 da kabzımal&webmaster bulman lazım. o da bu forumda çok zor..

    yine de hayırlı satışlar
    kabzımal&webmaster mı süpersin
  • 18-07-2010, 02:20:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hocam istanbul'a nasıl getirtireceğiz?
  • 18-07-2010, 02:20:34
    #13
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam istanbul'a nasıl getirtireceğiz?
    Kargo
  • 18-07-2010, 02:21:19
    #14
    bolu patatesi de satılır
  • 18-07-2010, 02:24:31
    #15
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bolu patatesi de satılır
    Sende Ayrı Konu Aç kardeş
  • 18-07-2010, 02:26:14
    #16
    yok artık peyniri kim satıyor
  • 18-07-2010, 02:28:02
    #17
    aramızda Esrar - Eroin Keş varsa verelim biraz haşhaş kafayı bulsunlar
  • 18-07-2010, 02:28:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bende evdekilere söyleyim onlar kışlık filan alıyor 1 2 çuval eğer lazımsa konudan dönerim