Ürün 2.eldir ama bir kere kullandım o kadar..
http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...d=oyunatkn1790
55TL'ye bırakıyorum..
40-45-50 ne verirseniz satıcam pazartesi gnü yüklü bir ödemem var..
Monopoly City
8
●766
- 17-07-2010, 20:12:57Üyeliği durdurulduhttp://www.oyuncax.com/pinfo.asp?pid=11897Prometheus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...d=oyunatkn1790 - 18-07-2010, 02:19:27Üyeliği durdurulduKredi kartlı olan değil hocam..future adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef sadece iş bankasına ödeme alıyorum..
