• 23-07-2010, 19:16:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.



    Birkaç amatör fotoğraf
  • 23-07-2010, 19:20:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    forumdan daha önce 2 saat aldım birini kullanıyorum çokta hoşuma gidiyor diğerinide amcama hediye ettim saat hayranlığı var biraz beklese alırım ya da taksit imkanı sunarsam alabilirim
  • 23-07-2010, 19:30:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten de çok çok güzel bir saat.Hayırlı satışlar...Alan arkadaşlarda güle güle kullansınlar.
  • 23-07-2010, 21:27:31
    #13
    montana26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten de çok çok güzel bir saat.Hayırlı satışlar...Alan arkadaşlarda güle güle kullansınlar.
    Teşekkürler

    Satış devam etmektedir..
  • 23-07-2010, 21:36:52
    #14
    saat ödemesi yapılmıştır kargo bekleniyor
  • 23-07-2010, 21:37:33
    #15
    Pesi87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saat ödemesi yapılmıştır kargo bekleniyor
    Ürün satılmıştır.

    Pazartesi günü kargoya verilecektir.

    Teşekkürler