• 08-07-2010, 19:14:53
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bnde var tuş takımı bi basıyor bi basmıyor.Tuş entegresi mi ne değişecekmiş.Ben verdim tamire gelirse uygun fiyata bırakırım düşünürsen görüşrüz.
  • 08-07-2010, 21:27:48
    #11
    100.00 tl satmıcaksanız boşuna konuyu hortlatmayın arkadaslar.
  • 08-07-2010, 21:49:57
    #12
    arkadasım dış kasası değişmiş şarj aleti yok ama isteğe göre temin edilir 128 mb hafıza kartlı bir 6300 var istersen verebilirim ?
  • 08-07-2010, 21:55:00
    #13
    ö.m attım
  • 08-07-2010, 23:06:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sencerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunuz içerisinde msn adresinizi istedim ama yollamadınız.. özel mesajla msn adresimi yolluyorum uygun zamanda görüşelim eğer satmadıysanız.
    hediye ettim , msn kullanmıyorum malesef yoğunum

    arkadaşın konusuna yazmayalım daha fazla
  • 08-07-2010, 23:12:53
    #15
    ati12355 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasım dış kasası değişmiş şarj aleti yok ama isteğe göre temin edilir 128 mb hafıza kartlı bir 6300 var istersen verebilirim ?
    arkadaşla anlaşılmışdır. o yuzden konu kilitlenebılır
  • 10-07-2010, 14:32:34
    #16
    arkadasa satılmıştır gayet dürüst bir arkadas elden verdim urunu inceledi ve satış gerçekleşti konu kilitlenebilir