Avrupadan telefon - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Avrupadan telefon
21
●
1.667
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Avrupadan telefon
1
2
3
25-07-2010, 18:12:48
#19
airwebmaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Blackberry
BOLD
$?
25-07-2010, 18:15:29
#20
future
Bilal_erturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
samsung omnia 2 - 700 tl
bugün dönüyorum. ama ileriki zaman için düşünenler varsa yine de sorabilir. tekrar çıkacağım yurtdışına 2-3 gün sonra.
Hocam ben de pm attım cevaplarsan sevinirim.
25-07-2010, 18:16:09
#21
Bilal_erturk
Üyeliği durduruldu
Bold hangi modeli istiyorsunuz?
25-07-2010, 19:12:31
#22
ER0L
Üyeliği durduruldu
9700 var arkadaşımda. çok memnun. alıcaksan 9000 değil, 9700 almanı öneririm.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler