• 25-07-2010, 18:12:48
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Blackberry BOLD $?
  • 25-07-2010, 18:15:29
    #20
    Bilal_erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung omnia 2 - 700 tl

    bugün dönüyorum. ama ileriki zaman için düşünenler varsa yine de sorabilir. tekrar çıkacağım yurtdışına 2-3 gün sonra.
    Hocam ben de pm attım cevaplarsan sevinirim.
  • 25-07-2010, 18:16:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bold hangi modeli istiyorsunuz?
  • 25-07-2010, 19:12:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    9700 var arkadaşımda. çok memnun. alıcaksan 9000 değil, 9700 almanı öneririm.