• 15-06-2010, 16:50:30
    #10
    kimsenin hevesini kırmak ya da ekmeğiyle oynamak istemem arkadaşlar. sadece kendi alışveriş deneyimimi bilirim ben.

    Berbattı.

    bir notebook çantası aldım. Allah sizi inandırsın 2. kullanışta ortadan yıtıldı. bir acaip tuhaf bir hal aldı. sanırsınız yıllarca kullandım. İade de almadılar. kısaca kargo ücretiydi çanta ücretiydi vs.. boşu boşuna zaman ve para kaybettim bir de rezil oldum kardeşime
  • 15-06-2010, 18:29:56
    #11
    forumda üyedir sahipleri.
  • 15-06-2010, 21:55:13
    #12
    evt üye ama uzun zamandır girmiyo sanırsam...