
Bir kaç yıl önce almış olduğum arçelik televizyonu satmaktayım. Televizyonu aldığımız zaman en fazla 1 ay kullanmışızdır. Okadar az kullanmamızın sebebi 84 ekran televizyon almamızdır.
Televizyon ozamandan veri kutusunda hiç açılmadan muhafaza edilmiştir. Televizyonun herhangi biryerinde çizik dahi yoktur.
Tek bir sorunu vardır oda kumandası yok.
Kumandası elektronikçilerde 10-20 tldir sanırım.
Televizyonu elden teslim edebilirim dilerseniz buraya gelip evde televizyonu test edip inceleyip öyle alabilirsiniz.
Televizyon için istediğim ücret: 300 tl dir ve pazarlıksızdır.