• 13-06-2010, 23:34:05
    #1



    Bir kaç yıl önce almış olduğum arçelik televizyonu satmaktayım. Televizyonu aldığımız zaman en fazla 1 ay kullanmışızdır. Okadar az kullanmamızın sebebi 84 ekran televizyon almamızdır.
    Televizyon ozamandan veri kutusunda hiç açılmadan muhafaza edilmiştir. Televizyonun herhangi biryerinde çizik dahi yoktur.
    Tek bir sorunu vardır oda kumandası yok.
    Kumandası elektronikçilerde 10-20 tldir sanırım.

    Televizyonu elden teslim edebilirim dilerseniz buraya gelip evde televizyonu test edip inceleyip öyle alabilirsiniz.

    Televizyon için istediğim ücret: 300 tl dir ve pazarlıksızdır.
  • 14-06-2010, 12:50:42
    #2
    Kolay gelsin hayırlı satışlar. Fiyat uygun. Umarım satarsın.
  • 14-06-2010, 16:43:38
    #3
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin hayırlı satışlar. Fiyat uygun. Umarım satarsın.

    Teşekkür ederim.
    Televizyon gerçekten çok az kullanılmıştır sıfır denilse yeridir.
    Almak isteyen arkadaşa şimdiden hayırlı olsun.
    Televizyonun internet üzerindeki fiyatlarını inceleyebilirsiniz gerçekten uygun fiyata satmaktayım.