• 09-06-2010, 21:48:12
    #10
    Fiyat çok yüksek değil mi?
  • 09-06-2010, 21:49:57
    #11
    Fiyat gayet yerinde IMEI sorunu yok,2 yıl garanti,birde bir çok özellik var görüldüğü gibi.

    Normal fiyatı 360 TL civarı.Bence gayet uygun.
  • 09-06-2010, 21:55:53
    #12
    Hayırlı satışlar o zaman
  • 09-06-2010, 23:11:51
    #13
    Hayır dilekleriniz için teşekkür ederim.
  • 10-06-2010, 04:52:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ahh parasızlığın gözü kör olsun hayırlı satışlar para olsa hemen alırdım valla özellikler filan çok iyi
  • 10-06-2010, 11:04:46
    #15
    Ürüne reelde 280 TL teklif gelmiştir.Konuyu buraya açtığım için buradaki bir arkadaşa satmak istiyorum.Bugün 4'e kadar alıcı bulmazsa 280 TL'ye gidiyor ürün.
  • 10-06-2010, 20:45:27
    #16
    Son kez güncelliyorum konuyu yoksa satılacaktır.
  • 13-06-2010, 01:56:18
    #17
    Elimde 1 tane daha var ve bunu ilk gelen arkadaşa 250 TL'dir.
  • 06-07-2010, 03:03:26
    #18
    hayırlı satışlar hocam benim bi sorum olacak bu telefona hangi uzantılı programlar yükleniyor java haricinde