• 08-06-2010, 21:48:11
    #1
    ekran kartı canon nickli arkadaşa satılmıştır
  • 08-06-2010, 22:59:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cd felan varmı hocam .
  • 08-06-2010, 23:03:39
    #3
    Kapıda Ödeme Mevcutmu ve Son fıyat bu mu acaba
  • 09-06-2010, 02:26:21
    #4
    AGP 8X mi? Son fiyat nedir?
  • 09-06-2010, 08:16:07
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AGP 8X mi? Son fiyat nedir?
    aynen agp mi?
  • 09-06-2010, 09:08:56
    #6
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen agp mi?
    PCI Express.
  • 09-06-2010, 12:24:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cd varmı ??
  • 09-06-2010, 13:59:54
    #8
    PCI Express 16 modeli..
  • 09-06-2010, 14:29:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Önce ürün sonra ödeme dersen alırım.