Satılık ekran kartı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık ekran kartı
8
●
532
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık ekran kartı
08-06-2010, 21:48:11
#1
sablonmix09
ekran kartı canon nickli arkadaşa satılmıştır
08-06-2010, 22:59:26
#2
Ryle
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cd felan varmı hocam .
08-06-2010, 23:03:39
#3
Myilmaz
Kapıda Ödeme Mevcutmu ve Son fıyat bu mu acaba
09-06-2010, 02:26:21
#4
Kaygusuz
AGP 8X mi? Son fiyat nedir?
09-06-2010, 08:16:07
#5
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kaygusuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AGP 8X mi? Son fiyat nedir?
aynen agp mi?
09-06-2010, 09:08:56
#6
Webcontroller
AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen agp mi?
PCI Express.
09-06-2010, 12:24:47
#7
kralmustafa
Üyeliği durduruldu
cd varmı ??
09-06-2010, 13:59:54
#8
cinematrnet
PCI Express 16 modeli..
09-06-2010, 14:29:08
#9
Canon
Üyeliği durduruldu
Önce ürün sonra ödeme dersen alırım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler