• 31-05-2010, 23:48:31
    #1
    arkadaşlar elimde açılmamış XP pro cd'si var. ne kadar eder acaba? bir de satın almak isteyen var mıdır?
  • 01-06-2010, 00:03:32
    #2
    volkanaydinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar elimde açılmamış XP pro cd'si var. ne kadar eder acaba? bir de satın almak isteyen var mıdır?
    cd para etmez önemli olan CD-Key
  • 01-06-2010, 00:08:47
    #3
    tamam işte ambalajında cd ve üstünde key var yahu
  • 01-06-2010, 00:08:51
    #4
    domainler.net
    Herkes Windows 7 ye geçti.
    Ya da vista kullanıyor.
    Ama xp kullananlar da var hala.
    Satman zor yine de iyi satışlar.
  • 01-06-2010, 00:10:24
    #5
    bir ara gg de satmıştım, orjinal de olsa onların satışı yasakmış iptal etmişlerdi ama fiyat olarak 100 tl ye satmıştım. şimdi bilmem
  • 01-06-2010, 00:21:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    valla dostum 100-150 tl arası satabilirsin ben öyle yaptım 14 adet sattım kendi çevreme şuan 3 adet kaldı + yaklaşık 50-60 adet key var elimde makineler yangında yandı allahtan keyleri yazmıştım biyerlere + orjinal office 2003 var paketinde 9 adet isteyene bende satabilirim.
    sana hayırlı satışlar.
  • 01-06-2010, 00:27:25
    #7
    o zaman ben 80 diyeyim
  • 01-06-2010, 00:28:32
    #8
    zannederim alan cıkmaz ver 50 den gitsin
  • 01-06-2010, 00:33:45
    #9
    60'tan verdim gitti