• 18-05-2010, 23:34:57
    #11
    hıc tavsıye etmıyorum acıkcası kablosuz bızımm bı komsu bayabı yuklu para verıp aldı 1 hafta sonra cıkardı attı devamlı pıl sıkıntı cıkarıyo cok cabuk bıtıyor
  • 19-05-2010, 00:38:01
    #12
    hakkidegirmenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hıc tavsıye etmıyorum acıkcası kablosuz bızımm bı komsu bayabı yuklu para verıp aldı 1 hafta sonra cıkardı attı devamlı pıl sıkıntı cıkarıyo cok cabuk bıtıyor
    şarjlı pil kullanırsanız 1 ay dan fazla idare ediyor. denemenizi tavsiye ederim kabloludan cok daha kullanıslı