• 14-05-2010, 20:00:48
    #1










    MODANOM YL-989 USB MiNi VANTİLATÖR

    Bu sıcak havalarda değerli müşterilerimiz bunalmasınlar diye hoş ve sevimli bir ürün satışa sunduk.

    Bu sevimli ürünümüzü takın USB’nize, bakın keyfinize. Hem neşeli görüntüsüyle stresinizi alacak hem de şu sıcak yaz aylarında serinlemenizi sağlayacak.Böylece kolayca yanınızda taşımanıza imkan sağlamaktadır.


    ÖZELLİKLERİ:
    USB 5 FAN
    AÇ / KAPAT ANAHTARLI
    SESSİZ ÇALIŞAN MOTOR
    360 DERECE DÖNEBİLME ÖZELLİĞİ
    BOYUTLAR: 146 x 150 x 96mm (SADECE ÜRÜN)
    AĞIRLIK: 175g
    MAVİ RENKTEDİR



    Stok : 40 Adet

    Fiyat : 15 TL


  • 14-05-2010, 20:18:51
    #2
    Boyutları ne kadar? Soğutuyor mu? Kabı falan var mı?
  • 14-05-2010, 20:43:09
    #3
    Linker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyutları ne kadar? Soğutuyor mu? Kabı falan var mı?
    ÖZELLİKLERİ:
    USB 5 FAN
    AÇ / KAPAT ANAHTARLI
    SESSİZ ÇALIŞAN MOTOR
    360 DERECE DÖNEBİLME ÖZELLİĞİ
    BOYUTLAR: 146 x 150 x 96mm (SADECE ÜRÜN)
    AĞIRLIK: 175g
    MAVİ RENKTEDİR
  • 14-05-2010, 20:44:34
    #4
    Bunun pil ile çalışanı var mı elinizde ?.
  • 14-05-2010, 20:51:36
    #5
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun pil ile çalışanı var mı elinizde ?.
    yok hocam usb ile çalışanı veya araç kiti olarak çalışanı mevcut pil ile çalışanı mevcut degildir...Genellikle bilgisayar ürünleri sattıgımız için tamamen bilgisayar kullanıcılarına yönelik parçalar bulunuyor elimizde bu üründe yeni çıktı zaten...daha dogrusu yeni yeni piyasaya düşüyor...
  • 14-05-2010, 20:52:34
    #6
    Elinizde Bilgisayar Kullanıcılara Yönelik Başka Ürünler Mevcutsa Msn Adresinizimi Pmlermisiniz.
  • 14-05-2010, 23:55:17
    #7
    şuan en yeni çıkan ürün bu oldugu için bunu tedarik edebiliyoruz...gerçekten yazın günlerini bilgisayar başında geçiren insanlar için süper birşey ama...
  • 26-05-2010, 11:37:39
    #8
    İyi satışlar Stoğunuz Biterse Temin Edebiliriz.
  • 26-05-2010, 11:58:08
    #9
    Bir bilgisayarın yanında nasıl duruyor kullanılırken nasıl gözüküyor bir resim var mı?