• 08-05-2010, 12:27:08
    #10
    hocam elimde P4 makina var düşünürseniz ahmetbaskoylu@hotmail.com.tr adresini ekleyin ayrıntılı görüşelim.
  • 08-05-2010, 14:56:45
    #11
    bilgisayarı reel den bi arkadaştan aldım teşekkürler ilginiz için.
  • 08-05-2010, 15:04:18
    #12
    Celeron 400 canavar var evde duruyorsa hediye edim dayı la .