Arkadaşlar iphone almayı düşünüyorum, 800TL felan bütçe var 3g 3gs 8gb 16gb farketmez bana tekliflerinizi sunarsanız ona göre size dönüş yaparım.
Forumda eski bir kullanıcıyım yeni hesapla devam ediyorum bu konuda bi problemimiz olmaz
Alınık İphone
2
●390