arkadaslar maksimum 50 TL ye mp3 player alıncaktır. elinde olan arkadaşlar mp atarsa sevinirim.
herkese iyi forumlar
alınık mp3 player
4
●405
- 02-05-2010, 10:54:17dostum bende mp4 var satıyorum uygun fiyata nerdeyse çizin dahi yok hopörlöre ses verebiliyorsun radyo dinliyorsun resim izliyorsun video izliyorsun müzik dinleyebiliyorsun almak istersen geri dönüş yapın fiyatta anlaşırız...
- 02-05-2010, 12:01:054GB ipod (taklit) var elimde 50TL kargo benden
8GB 4. nesil ipod (taklit) kamaralı / kargo benden 75TL
Ortak özellikleri;
mp3 ve mp4 , fm radyo , resim galerisi , oyun , telefon rehberi , ayarlar bölümü
Hangi renk istersen o renk - 02-05-2010, 13:20:11Arkadaş almaz ise fotoğrafın PM ile bana gönderirmisin?HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle