• 02-05-2010, 03:58:48
    #1
    arkadaslar maksimum 50 TL ye mp3 player alıncaktır. elinde olan arkadaşlar mp atarsa sevinirim.

    herkese iyi forumlar
  • 02-05-2010, 10:54:17
    #2
    dostum bende mp4 var satıyorum uygun fiyata nerdeyse çizin dahi yok hopörlöre ses verebiliyorsun radyo dinliyorsun resim izliyorsun video izliyorsun müzik dinleyebiliyorsun almak istersen geri dönüş yapın fiyatta anlaşırız...
  • 02-05-2010, 12:01:05
    #3
    4GB ipod (taklit) var elimde 50TL kargo benden
    8GB 4. nesil ipod (taklit) kamaralı / kargo benden 75TL

    Ortak özellikleri;
    mp3 ve mp4 , fm radyo , resim galerisi , oyun , telefon rehberi , ayarlar bölümü
    Hangi renk istersen o renk
  • 02-05-2010, 13:20:11
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4GB ipod (taklit) var elimde 50TL kargo benden
    8GB 4. nesil ipod (taklit) kamaralı / kargo benden 75TL

    Ortak özellikleri;
    mp3 ve mp4 , fm radyo , resim galerisi , oyun , telefon rehberi , ayarlar bölümü
    Hangi renk istersen o renk
    Arkadaş almaz ise fotoğrafın PM ile bana gönderirmisin?
  • 02-05-2010, 13:31:22
    #5
    Kawai FX01 FX13 modellerinden var 2GB hafızalı radyolu
    2 yıl garantili. Adına faturalı
    36TL olur kargo senden 3,82TL Kargo ücreti