• 23-04-2010, 14:00:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar GPS olan Wi-Fi li ve dokunmatiği hassas olan en azından kendisinin garanti verebileceği çin malı iphone arıyorum.

    Elinde olanlar veya satmak isteyenler iletişim kurabilirse sevinirim.
  • 23-04-2010, 16:14:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gps yok Çinliler daha uydu işine girmedi ama wifisi var

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...teslim-13.html


    Kendim teknik servisim bir sorunu olduğunda yardımcı olurum...Forumdan 2-3 aydır satıyorum bunları hiç bir sıkıntı yaşamadık..Kaliteli ürün alırsan zaten sıkıntı yaşamazsın..Elimde 100 tl ye de var ama bir garanti veremem çünki uyduruk yapmışlar bunun herşeyi 4/4 lük

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...teslim-13.html
  • 23-04-2010, 17:45:09
    #3
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gps yok Çinliler daha uydu işine girmedi ama wifisi var

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...teslim-13.html


    Kendim teknik servisim bir sorunu olduğunda yardımcı olurum...Forumdan 2-3 aydır satıyorum bunları hiç bir sıkıntı yaşamadık..Kaliteli ürün alırsan zaten sıkıntı yaşamazsın..Elimde 100 tl ye de var ama bir garanti veremem çünki uyduruk yapmışlar bunun herşeyi 4/4 lük

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...teslim-13.html
    Peki
    Türkiyeyi izleyebilmeniz için Harita proğramı yazmışsınız konunuzda bu gps değil mi? yoksa başka bir program mı?

    Ayrıca arkasında apple simgesi varsa iletişime geçin alalım.
  • 23-04-2010, 17:48:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    asimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki
    Türkiyeyi izleyebilmeniz için Harita proğramı yazmışsınız konunuzda bu gps değil mi? yoksa başka bir program mı?

    Ayrıca arkasında apple simgesi varsa iletişime geçin alalım.
    O proğramdır telefonun ıcınde sız yuklemeden yanı fabrıka cıkısında var o proğram
    proğramı açmak için wirless ile internet erısımı kurman lazım , arkasında apple sımgesı var.Yenı modellerın
  • 23-04-2010, 18:14:35
    #5
    asimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki
    Türkiyeyi izleyebilmeniz için Harita proğramı yazmışsınız konunuzda bu gps değil mi? yoksa başka bir program mı?

    Ayrıca arkasında apple simgesi varsa iletişime geçin alalım.
    o sanırım google maps,bi keresinde bende girmiştim yanlışlıkla ve yerimi gösteriyordu ama ben gps den çok google maps e benzettim.şuan pek aklımda degil ama öyle hatırlıyorum
  • 23-04-2010, 18:53:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sanırım google maps,bi keresinde bende girmiştim yanlışlıkla ve yerimi gösteriyordu ama ben gps den çok google maps e benzettim.şuan pek aklımda degil ama öyle hatırlıyorum
    bencede google maps'dır .
  • 23-04-2010, 19:11:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Wifili çift hatlı çakma iphone var elimde siyah renkte 150 Tl ye verebilirim.