• 16-04-2010, 11:31:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cihaz benim değil arkadaşımın Kesinlikle üstünde bir çizik bile yok
    İthal olduğu için Garantisi yok...Kutusu şarj aleti usb si hafıza kartı okuyucu herşeyi ile 175 TL

    Arkadaşın alış fiyatı 250 TL ve daha 3 gün önce aldı...Şimdide paraya ihtiyacı var benden iphone alacak alan arkadaşlara tavsiyemdir

    İstediğimiz fiyat : 175 TL

    Aynı gün içinde kargoya veririz.


    Üstünde çizik denen birşey yok tertemiz..0 Gibi


    SATILDI











  • 16-04-2010, 12:36:01
    #2
    EDERİ 100 lira dostum bilinirki cihaz 2.el şahısa gecınce kullanılmasa bıle önemını yıtırir
  • 16-04-2010, 12:43:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben fıyat konusunda bırsey yapamam arkadaşlar
    Arkadaş bu fiyatı ıstıyor bu fıyata satıyoruz..Ufak bir indirim yapabiliriz alacak olanlara.
  • 16-04-2010, 12:48:38
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Daha uygun bi fiyat olsaydı alabilirdim
  • 16-04-2010, 14:02:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    wifisi falan mı bunların
  • 16-04-2010, 21:11:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    deep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha uygun bi fiyat olsaydı alabilirdim
    Cihaz bana ait olsa idi yapabilirdim , arkadaşın cihaz

    partner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wifisi falan mı bunların
    malesef yok hocam
  • 17-04-2010, 18:56:09
    #7
    CkL
    Üyeliği durduruldu
    Cihazı yerinde gördüm inceledim temiz bir cihaz çiziksiz sıfırdan ayırt edilemeyecek durumda
  • 18-04-2010, 04:06:52
    #8
    120 TL verebilirim... ( Bozuk çıkarsa seni bulurum arkadaşını değil )
  • 19-04-2010, 21:57:59
    #9
    Tarafımca Alındı