iPhone Satan Varmı? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
iPhone Satan Varmı?
6
●
585
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
iPhone Satan Varmı?
13-04-2010, 22:15:48
#1
Bymea
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar 0 veya 2. el iPhone satan varmı orjinal ? 8 gb. lık olsa iyi olur, yada 16 gb. fiyatlarınıda alabilirim. Takas düşünen varsa nokia n95 8gb orjinal garantili telefonda verebilirim. tüm tekliflere açığım.
13-04-2010, 22:20:24
#2
mythrill
Üyeliği durduruldu
kaçıncı nesil düşünüyorsunuz?
13-04-2010, 22:22:55
#3
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3g diyor 8gb istedigine gore. 3gs'de 8gb yok
13-04-2010, 22:25:56
#4
Bymea
Üyeliği durduruldu
Evet 3g istiyorum. 8 gb yok ise 16 gb olacak ama var biliyordum. Tüm fiyatları ve özellikleri verirseniz incelerim ben. kesinlikle orjinal olacak.
13-04-2010, 22:29:31
#5
mythrill
Üyeliği durduruldu
korcerrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3g diyor 8gb istedigine gore. 3gs'de 8gb yok
ilk nesil de olabilir diye sordum.
14-04-2010, 01:39:26
#6
ibrahimhd
Üyeliği durduruldu
Pm gönderdim.
14-04-2010, 20:13:26
#7
Bymea
Üyeliği durduruldu
Halen arıyorum elinde olan var ise...
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler