• 13-04-2010, 22:15:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 0 veya 2. el iPhone satan varmı orjinal ? 8 gb. lık olsa iyi olur, yada 16 gb. fiyatlarınıda alabilirim. Takas düşünen varsa nokia n95 8gb orjinal garantili telefonda verebilirim. tüm tekliflere açığım.
  • 13-04-2010, 22:20:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kaçıncı nesil düşünüyorsunuz?
  • 13-04-2010, 22:22:55
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3g diyor 8gb istedigine gore. 3gs'de 8gb yok
  • 13-04-2010, 22:25:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet 3g istiyorum. 8 gb yok ise 16 gb olacak ama var biliyordum. Tüm fiyatları ve özellikleri verirseniz incelerim ben. kesinlikle orjinal olacak.
  • 13-04-2010, 22:29:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3g diyor 8gb istedigine gore. 3gs'de 8gb yok
    ilk nesil de olabilir diye sordum.
  • 14-04-2010, 01:39:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pm gönderdim.
  • 14-04-2010, 20:13:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Halen arıyorum elinde olan var ise...