• 12-03-2010, 21:52:53
    #1
    Elimdeki Sony ps2'yi acil paraya ihtiyacım olduğundan satıyorum arkadaşlar.

    2 Kol + Ps2 175 TL'dir. Kargo alıcıya aittir.

    Çok temiz ve az kullanılmıştır.

    Ödeme : Garanti bankası , ykb , paypal

    Not : paypal 150$
  • 13-03-2010, 00:14:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam detayları ne CD'li ise çok pahalı.
    Çiplimi çipsizmi.
  • 13-03-2010, 01:48:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum. Çok pahalı.