• 28-02-2010, 18:23:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Özellikler

    # Intel® AtomTM N270
    # İşlemci hızı 1.60 GHz.
    # Kablosuz Ağ Bağlantısı
    # Orijinal Microsoft® Windows® 7 Starter
    # 1 GB DDR2 667 MHz Bellek
    # 160 GB SATA Harddisk
    # 10" Wide Screen Ekran
    # 1.3MP Web Camera
    # 6cell batarya


    Ürün Özellikleri :

    İşlemci Platformu Intel Atom
    İşlemci Atom N270
    İşlemci Hızı 1.6 Ghz
    İşlemci Cache 512 Kb cache
    İşletim Sistemi MS Windows 7 Starter
    10/100 Ethernet Var
    Sistem Belleği 1024MB
    Bellek Tipi DDR2
    Bellek Hızı 667MHz
    Ekran Büyüklüğü (İnç) 10"
    Ekran Kartı Hafızası 128 MB
    Max Ekran Çözünürlüğü 1024 x 600
    Webcam Var
    Disk Kapasitesi 160 GB
    Optik Sürücü Yok
    Wireless Özelliği 802.11a/b/g
    Dahili 3G Modem Yok
    Paket İçeriği Netbook
    Bluetooth Özelliği Yok

    • Taşıma Kılıfı, NOD32 Antivirüs, Antispam&Firewall Programı Hediye!

    piyasa fiyatı : http://www.cimri.com/casper-minibook...lir-bilgisayar
    http://www.gold.com.tr/urunozelyeni....ini-Bilgisayar)

    http://img693.imageshack.us/img693/230/dsc00014u.jpg

    ürünü aldım alalı daha kullanmadım takasa açığım

    satış fiyat : 440
    takas fiyat : 460

    iphone ile takas düşünürüm üstüne altını konuşuruz sorun değil
  • 28-02-2010, 19:05:02
    #2
    Çok Hoş Bir Notbok Hayırlı Satışlar..
  • 01-03-2010, 12:57:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Utanqac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Hoş Bir Notbok Hayırlı Satışlar..
    teşekkür ederim hocam
  • 01-03-2010, 13:13:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iletisim bilgilerinizi pm yoluyla iletiniz lütfen.
  • 01-03-2010, 13:18:39
    #5
    Hayırlı satışlar hocam.
  • 01-03-2010, 13:19:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Earth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletisim bilgilerinizi pm yoluyla iletiniz lütfen.
    pm atıldı

    iphone alacagım biraz önce konudaki satılırsa tabiki diğer takaslara kapalıyım
  • 01-03-2010, 17:40:36
    #7
    Ammada satılacak ürün varmış sendede kardeş
  • 01-03-2010, 17:42:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hoş bir notebook. Hayırlı satışlar hocam.
  • 01-03-2010, 17:42:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ammada satılacak ürün varmış sendede kardeş
    ne yapalım alıyoruz kullanmadan kullanamadan satıyoruz

    bu arada minibook satıldı teşekkür ederim r10