• 07-04-2010, 20:05:11
    #64
    weblia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn alayım pmle..

    ek olarak ptt den ya da paypal dan kabul ediyormusunz ?

    teskkurler.
    ..

    deLym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu linkiyle Birlikte Msn adresinizi Yollarmısınız .

    Şu anda toptancıda hiç gözlük kalmamış tekrar sipariş verecekti.Geldiğinde yine konu üzerinden yazarım.
  • 07-04-2010, 20:57:56
    #65
    Üyeliği durduruldu
    ilk 7. gözlüğün beyazı çok popüler ve tarz bir gözlük arkadaşlara beyazını tavsiye ederim gözlük kendini gösteriyor

    hayırlı satışlar...
  • 14-04-2010, 21:10:17
    #66
    Hocam pm atmştım gözlükler geldi mi ?
  • 14-04-2010, 22:39:29
    #67
    3 Adet Alırsak Fiyat ne olur PM Lütfen