• 12-02-2010, 15:19:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    WebTasarimLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından gelen 5 adet iphone var elimde , 200 TL den verıyorum.imei nosu kayıt edılmıstir.
    Bende resimleri istiyorum.
  • 12-02-2010, 16:40:54
    #11
    200 tl ye orjinalse bende foto istiyorum : )
  • 12-02-2010, 18:49:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    WebTasarimLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışından gelen 5 adet iphone var elimde , 200 TL den verıyorum.imei nosu kayıt edılmıstir.
    ürünün resimleri ve özellikleri pm ile yollarmısın