• 07-05-2010, 00:02:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webcontroller isimli arkadaş ile birlikte lisansımızı aldık. Emeğinden dolayı kendisine çok teşekkür ederim.
  • 07-05-2010, 08:32:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sahibinin ricasi uzerine konu kilit