• 09-02-2010, 22:02:49
    #10
    Daha önce almıştım kokusu parasına göre çok hoş Alacak olanlara tavsiye ederim.
  • 09-02-2010, 22:03:15
    #11
    eski kullandığım parfümden hoş kokusu var..
  • 10-02-2010, 18:56:51
    #12
    Günceldir.
  • 10-02-2010, 21:28:04
    #13
    hayırlı satışlar
  • 11-02-2010, 22:29:05
    #14
    Sağolasın Hocam
  • 12-02-2010, 17:41:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ürün bugün elime ulaştı.İlgi ve alakasından dolayı SyhByz adlı arkadaşa teşekkürlerimi iletiyorum,parfümü almak isteyen kişilere de kesinlikle öneriyorum.
  • 15-02-2010, 16:16:29
    #16
    İyi günlerde kullanın..
    Satış günceldir.
  • 17-02-2010, 23:50:56
    #17
    Günceldir.
  • 20-02-2010, 20:13:11
    #18
    Kardeş hesap bilgilerini yollarmısın, işbank. hediyesi mediyesi yok mu bunun =)