Sigara Nargile
34
●2.549
- 29-01-2010, 15:25:29video yok arkadaşlar üzgünüm.
nargile tadını vermiyor tabikide. oraya koyduğunuz aromayla beraber sigaranın tadı biraz daha güzelleşiyor.
cola mı koyarsınız, wodka mı koyarsnız yoksa redbull mu koyarsınız sizin tercihiniz
edit : duman olarak da yine aynı sigara dumanı arkadaşlar - 29-01-2010, 15:37:58Üyeliği durdurulduSigara hiç sevmem içmeyı ama bunun nargıle olani olsa daha iyi olurdu

Hayirli satişlar hocam - 29-01-2010, 15:39:46yarına kadar koyacam inş bir videoAdanaTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tşk'lerturkcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım oraya istediğini koyabilirsin aromadan kastımız o . (mevye suyu,cola,çay, vb herşey. )dreamsinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bagimlisiyim
