• 28-01-2010, 02:49:44
    #10
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanliz oyle isimler secmissin ki yani vallaha helal olsun
    valla helal olsun
  • 29-01-2010, 14:57:25
    #11
    benim böyle ismim olsa msn ye girmem