Ayı Lazım
21
●1.419
- 24-01-2010, 19:42:20Üyeliği durduruldusevgililer günü için alacağım çok küçük olmazsa iyi olurcrazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

_TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam kardanadam değil bende ilk başta öle sanmıştımNetkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok ya peluş ayı
normal ayıyı napim
- 24-01-2010, 19:44:28Olur olur hocam iguana arayan varda ayı arayan niye olmasınYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2010, 19:45:34Üyeliği durdurulduyapma yavFatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iguanyı napcakmış ey Allah'ım neleri varya neyse arkadaşlar bu olmazsa bunun benzerinde olabilir ..
hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iguanyı napcakmış ey Allah'ım neleri varya neyse arkadaşlar bu olmazsa bunun benzerinde olabilir ..