İtalyan bir kız arkadaşım vardı noel hediyesi olarak bunu yolladı bana ben dedim ona buna gerek yok buda çıktı paket içinden dedim noel kutlamıyom ben iyi ver başkasına dedi bende satarım dedim ne yaparsan yap filan muhabeti oldu simdi bu wifi filan görüyor herhalde kutuda yazıyor masaüstü bilgisayarıma taktım çalıştı dizüstü bilgisayarıma kurmadım sadece taktım windows 7 görüyor
Özellikleri söyle;
- IEEE 802.11b/g/n özelliği ile 54Mbps hız a kadar destek sunar.
- Şifreleme 64, 128-Bit WEP, WPA, WPA2 security mode. MIC/IV extension
- 54/48/36/24/18/12/9/6/11/5.5/2/1Mbps DSL hızları destekler
- USB 2.0 arayüzü
- 2.4 - 2.4835 Ghz frekans bantları arasında sinyal alır
- Çıkarılabilir anten aralığı kadar 15m için (indoor), 20m (açık) işlemi destekler
- Pencere 98SE, Me, 2000, XP, Vista, Server 2008 (Windows 7 için vista sürücüsü yeterli olur)
- Kurulum CD ve resimli kurulum el kitabı
Resimleri böyle;






Detaylar;
Fiyat olarak 30TL istiyorum, ürünü Yurt için kargo (%25indirim), Aras kargo ile alıcı ödemeli yollaya bilirim.
Ödeme Türkiye İş Bankası yada 17.85$PayPal (kur 1.40)
Kullanmadım için satıyorum eğer satılırsa başka almak istiyen olursa söylerim yollar size veririm.
Ürün bugün ben okuldan geldimde evde idi annem almış kurdum çalıştı ama evde masaüstü ile pek vakit geçirmiyom dizüstü içinde onun kendi alıcısı var yani fazlalık
Bitmedi;
Bu ürünü alana yene evde fazlalık bulunan PCI yuvalı alıcı hediye ama sürücüsü yok bulamadım kayıp bakarsanız internet üzerinden bulabilirsiniz herhalde bilmiyorum yada bulamazsınız net bir şey söylemiyim anteni için bile alınır antenide yollıyacam.

Her hangi bir soru sormak isteyen varsa sora bilir.