• 03-01-2010, 12:01:59
    #10
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar...

    <kd>İnşaat işçilerine benziyor bizim okuldaki kızlar giyiorda </kd>

    Teşekkürler

    konuya eklemeyi unutmuşum ödemeleri İŞ BANKASI VEYA PAYPAL Yoluyla Alıyorum.
  • 03-01-2010, 12:25:35
    #11
    Kışın sıcak yazın serin tutuyormuş

    Hayırlı satışlar
  • 03-01-2010, 18:55:51
    #12
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışın sıcak yazın serin tutuyormuş

    Hayırlı satışlar

    Teşekkür Ederim Hocam
  • 03-01-2010, 19:33:37
    #13
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 50 TL Ye İndirildi Arkadaşlar Konu Günceldir
  • 03-01-2010, 19:57:35
    #14
    Gri 38 numaranın göndereceğin resimlerini çeker misin? Alttan arkadan ve yandan
  • 03-01-2010, 21:56:49
    #15
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    buzutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gri 38 numaranın göndereceğin resimlerini çeker misin? Alttan arkadan ve yandan
    Resmini Yarın Çekip Koyacağım.
  • 03-01-2010, 21:58:37
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kahverengi 39 numara fotoğraflarınıda çekersen makbule geçer.
  • 03-01-2010, 22:29:07
    #17
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Rorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahverengi 39 numara fotoğraflarınıda çekersen makbule geçer.
    Yarın Eklenecektir.Başka İstediklerinizide Yazarsanız Resimleri Yarın EKleyebilirim
  • 03-01-2010, 23:08:52
    #18
    Hiç sevmiyorum bu botlari,
    giyenide sevmiyorum.

    ayi yogi ayakkabisi gibi, birde zaten herkes almış kizilay dagitiyor sanki.

    neise konuyu dagitmayim, hayirli satislar.