• 02-01-2010, 23:20:11
    #1
    iş bankası 2tl karşılığında avea kontör atabilecek olan var mı?

    Kontör bitti sms kullanamıyorum.

    madurum
  • 02-01-2010, 23:28:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankası 2tl karşılığında avea kontör atabilecek olan var mı?

    Kontör bitti sms kullanamıyorum.

    madurum
    2 TL'ye Kontör Bulamazsınız..

    Minumum 3,5 TL diye biliyorum.
  • 02-01-2010, 23:30:11
    #3
    4 liradan 20 kontör sağlayabilirim.
  • 02-01-2010, 23:31:41
    #4
    ben parça kontörden ziyade, kişisel olarak kendi telefonundan göndermek isteyenlere soruyorum..
  • 02-01-2010, 23:33:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    numarani pm at 20 kontor yollayabilirim.
  • 02-01-2010, 23:53:20
    #6
    trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numarani pm at 20 kontor yollayabilirim.
    arkadaştan alınmıştır

    teşekkürler