• 31-12-2009, 00:33:26
    #1
    Merhaba temiz ps 2 satan varsa kaç lira istediğini ve birkaç resmini pm olarak atabilir mi?

    İtrateri önemlidir benim için..
  • 31-12-2009, 16:09:29
    #2
    Yok mu hiç kimsede
  • 31-12-2009, 16:11:09
    #3
    Aslında satmayı düşünmüyorum. Evde bi köşede duruyor. Ama iyi bi teklif verirsen oyunlarıyla birlikte satabilirim. (:
  • 31-12-2009, 16:12:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende var kardeş. senin aklındaki fiyatı pm at ona göre cevap vercem
  • 31-12-2009, 16:15:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende de var bi tane +50 tane son çıkan oyunla birlikte verebilirim
    bi teklifin varsa pm olarak yolla
  • 31-12-2009, 16:29:21
    #6
    İlk önce siz marka , kol vs detaylı bir bilgi ile fiyat söylerseniz ben size olumlu veya olumsuz dönerim arkadaşlar.
  • 31-12-2009, 16:48:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    projelerimiz nickli üyeye bir pm at
  • 31-12-2009, 16:58:10
    #8
    2 yıl önce aldım 20 kere oynanmadı toplamda. son günlerde pes 2010 oynuyorum sadece orijinal kollarını var ancak satmayı düşünmüyorum turnuvalara kendi kolluklarımla katılıyorum istersen 2 adet yan sanayi kol verebilirim yanında. + yaklaşık 10 adet de oyun hemen hemen hepsi futboldur. makine chiplidir. pes 2010 ve god of war1 , pes 5 orijinal cd leri ile birlikte satıyorum. uygun bir fiyat verirsen kargolayabilirim.
  • 31-12-2009, 18:34:38
    #9
    Hallettim. Darksprince ile anlaştık. Tşk +