• 20-12-2009, 19:00:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alibaba.com hakkında cok bir bilgim yok acaba forumda kullananlar var mı?

    e-bay tarzı bir sistem mi var alibaba da?
  • 20-12-2009, 19:22:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alibaba.com a pek güvenmeyin. *********** yuvasıdır orası.. özellikle western union la para isteyenlerden uzak durun. alışveriş yapacaksanız taobao.com u tavsiye ederim. tabi oradan da alışveriş imkanı için çin de bir elemanınızın olması gerekir. ben genelde oradan mal alırım. kaliteli ve ucuz mal satarlar.
  • 20-12-2009, 20:08:46
    #3
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alibaba.com a pek güvenmeyin. *********** yuvasıdır orası.. özellikle western union la para isteyenlerden uzak durun. alışveriş yapacaksanız taobao.com u tavsiye ederim. tabi oradan da alışveriş imkanı için çin de bir elemanınızın olması gerekir. ben genelde oradan mal alırım. kaliteli ve ucuz mal satarlar.
    Tek sorun çince olması sanırım
  • 20-12-2009, 20:17:15
    #4
    whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alibaba.com hakkında cok bir bilgim yok acaba forumda kullananlar var mı?

    e-bay tarzı bir sistem mi var alibaba da?
    Arkadaşında dediği gibi *********** çok. Yalnız dolandırılmamak da biraz sizin elinizde. Anlaşılıyor *********** çok ucuz fiyat veriyor, soruları kaçamak oluyor.
    Ebay gibi güvenli bir sistemleri yok alışveriş sitesi değil satıcı ve alıcı mesaj yada chat yoluyla konuşup anlaşıyor. Parayı genelde western union ile istiyorlar.
    Genelde gold supplier olanlardan alışveriş yapın bir de 500-1000 dolar için adam dolandırmazlar çünkü gold supplier'lıkları iptal olur.
  • 20-12-2009, 20:17:50
    #5


    buralarda ne yazıyor acaba :S
  • 20-12-2009, 20:29:48
    #6
    alibaba üreticiler ve toptancılar için bir sistem parakendeciye göre değil, tek tek ürün almak istiyorsan yine alibabanın olan alibaba express sitesini tavsiye ederim ebay, gittigidiyor antığı ile işliyor ürün eline geçiyor onaylıyorsun para karşı tarafa aktarılıyor...
  • 20-12-2009, 20:30:09
    #7
    yüzde 95 i ***********.dikkatli olun paypal dahi kabul etseler dikkatli olun.
  • 20-12-2009, 20:34:40
    #8
    vallaben aliexpress kısmından navigsyon cihazı sipariş ettim sorunsuz aldım express kısmı gittigidiyorun sıfırrisk mantığı ile çalışıyor siz ürünü teslim alıp onay verdiğinizde ücret satıcıya teslim ediliyor hatta 3-4 defa eminmisin diye soruyor "len eminim işte ürün elimde yeter"
  • 20-12-2009, 20:57:53
    #9
    ermanaltind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaben aliexpress kısmından navigsyon cihazı sipariş ettim sorunsuz aldım express kısmı gittigidiyorun sıfırrisk mantığı ile çalışıyor siz ürünü teslim alıp onay verdiğinizde ücret satıcıya teslim ediliyor hatta 3-4 defa eminmisin diye soruyor "len eminim işte ürün elimde yeter"
    aliexpress.com bunu deneyeceğim.

    bu arada Navigasyon cihazı için gümrük sorunu oldu mu? Nekadara geldi?