• 14-12-2009, 22:42:06
    #1
    6-7 Aylık çok temiz kullanılmış nokia 5310 (çin malı) var. imeiden dolayı telefon kapandı burada açtıramadım bu şekilde satın almak isteyen olursa satabilirim=) Aldığım yer gönder açarım demişti yeni telefon aldım öyle kaldı doğuda oldugu için gönder bekle yaptır gelsin vs.. beklemek istemedim Fiyat kafamda yok almak isteyen varsa anlaşılır
  • 14-12-2009, 23:10:57
    #2
    Ürünün Kendi Resimini Koyarsan satışı hızladırabilirsin, Ayrıca Menüyü görmek ve play pause tuşları çalışıyormu ayrıntı verirsen yararlı olur. Bazı çin malı 5310larda play pause çalışmıyor, görsel yani. Birde temsilide olsa fiyat verirsen iyi olur.