• 07-12-2009, 23:17:41
    #10
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paralel ithalat ürünüdür usta toptan değil
    evt sizdemi telefoncusunuz CepTurkey ?
  • 08-12-2009, 11:31:12
    #11
    Nokia Piyasasında çok tutulan ve kullanılırlık derecesi daha iyi olan telefonlardan birisi olsa gerek. Baya kullanan arkadaş var