Yani amerikada olsak 20 dolara Elmomuz olacaktı vay be 
https://www.shops.godaddy.com/Throug.../?isc=gdr1235b
44
●4.408
Yani amerikada olsak 20 dolara Elmomuz olacaktı vay be 
Gece bunu milleti korkutmak ıcın kullanırım ben
Elimde para olsa hemen alırdım
Hayırlı satışlar

