• 14-11-2009, 14:28:24
    #1
    hemen al 400 lira
  • 14-11-2009, 14:37:32
    #2
    Numara çok güzel. Hayırlı satışlar.
  • 15-11-2009, 17:25:02
    #3
    ikiz numara olarak almak isteyen olursa, 537li seriside bende. görüşebiliriz.
  • 15-11-2009, 18:48:48
    #4
    hayırlı satışlar ikinize de
  • 15-11-2009, 18:54:31
    #5
    numara güzelmiş hayırlı satışlar.