• 12-11-2009, 20:06:04
    #1
    Alıntı
    Merhaba ArkadaÅŸlar..
    uzun zamandığımız çalıştığımız eğitim setleri için hazırlanan videoların şifrelenmesi için çalışıyorduk..nihayet olumlu sonuç verdi..

    hazırladığınız herhangi bir programın eğitim setinin videolarını şifreleyip keygen yaparak sizlerin hizmetine sunuyoruz...
    örnek çalışma aşağıdaki resimlere ve örnek projemizi download ederek inceleyebilirsiniz...


    ücret:
    video başına 1.50 tl (birbuçukmilyon)olarak belirledik.. (en az 50 video)
    daha fazla video olunca indirim yapabiliriz.
    ptt den ücret yatılılacak. (ücretin yarısı peşin yarısı iş bittikten sonra)
    swf videolar bana upload edilecek ben de set bitince size imaj olarak upload edip teslim edeceÄŸim..


    eÄŸitim setinde neler var..

    setlerimiz her bilgisayara özel kod öretecek ve o üretilen kodu müşterileriniz size verecek siz de size verdiğimiz keygen programı ile doğru şifreyi müşteriye vereceksiniz.bu sayede setleriniz elden ele dolaşmayacak..
    videolar arayüz dışında çalışmayacak zatne örnek dosyada inceleyebilirsiniz..
    arayüz tak çalıştır mantığıyla çalışmaktadır yani müşteri herhangi bir kurulum yapmayacak direk basıp izleyecek..

    videoalr swf formatında bana teslim edilecek playeri içinde olmak zorunda..camtasia programı ile kolaylıkla yapabilirsiniz...
    arayüz resimlerini siz göndereceksiniz photoshopdan çok iyi anlamıyorum çünkü.






    örnek eğitim seti
    http://rapidshare.com/files/306056214/delphi_2009.rar
  • 13-11-2009, 00:27:23
    #2
    Ben hiçbirşey anlamadım bundan, satılık mı bu ne ? Pek scripte benzetemedim ben.
  • 13-11-2009, 00:33:14
    #3
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiçbirşey anlamadım bundan, satılık mı bu ne ? Pek scripte benzetemedim ben.
    senin hazırladığı görsel anlatımlar mareze düşmesin diye lisanslama olayı ekliyor arkadaş anladığım kadarı ile..
  • 13-11-2009, 03:13:57
    #4
    evet aynen öyle...videolaları dışarıdan açılmaması için şifreleme + arayüz+lisaslama
  • 13-11-2009, 14:16:57
    #5
    kafilem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin hazırladığı görsel anlatımlar mareze düşmesin diye lisanslama olayı ekliyor arkadaş anladığım kadarı ile..
    Eyvallah.
    gidelon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynen öyle...videolaları dışarıdan açılmaması için şifreleme + arayüz+lisaslama
    Ama bence direk alışveriş kategorisinde olsa daha çok arkadaşa hitap edebilirsin diye düşünüyorum.
  • 13-11-2009, 14:22:13
    #6
    konuyu yönetici arkdaş taşırsa iyi olur..tekrar konu açıp forumu kirletmek olmaz..
    teşekkür ederim verdiğin fikir için..
  • 13-11-2009, 14:27:33
    #7
    yüklediğin dosyada trojan var dostum belirteyim sana...
  • 13-11-2009, 14:37:33
    #8
    hayır yok...
    kolay cracklanmasın diye kendi yaptığım paketleme programı ile şifreledim ondan virüs oalrak gözüküyor...
    çünkü virüs programları kontrol ettiği programların içindeki bütün kod bilgilerine girmek ve aramak ister.hangi programlama dili ile yazılmış.içinde hangi compaentler kullanılmış.mail socket gibi companentler varsa virüstür. ama benim arayüzde onu bulamaz çünkü kodları karıştırdım ki crack olmasın diye . peid ile bakın size delphi ile yazılmış demez belirsiz der. bu programın sıkıştırmış olmasından kaynaklanır.

    http://www.virustotal.com/tr/analisi...ccf-1258115711
  • 13-11-2009, 16:14:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    gidelon bu iÅŸin piiridir sorun yaÅŸatmaz kimseye