• 07-11-2009, 23:16:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 grammı ne dedi
    İçinde 500 tane olanlar 5.99 yada 4.99 bişeydi..
  • 07-11-2009, 23:25:09
    #11
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinde 500 tane olanlar 5.99 yada 4.99 bişeydi..
    Evet şimdi baktım kipada 500 tane olanlar 5 lira yarın bir çiğlimi yapsam bornovamı düşünüyorum
  • 07-11-2009, 23:25:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şimdi baktım kipada 500 tane olanlar 5 lira yarın bir çiğlimi yapsam bornovamı düşünüyorum
    Forum Bornova yap bende ordayım yarın
  • 07-11-2009, 23:31:12
    #13
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum Bornova yap bende ordayım yarın
    Seviyorum bornovayı ama uzak geliyor yol falan ksk'den free otobüs çiğliye ve 5 dk sürmüyor