satışı baltalamak gibi olmasın ama arkadaşa katılıyorum ayrıca istediğin fiyata sıfır core2duo makina toplanır..
hayırlı satışlar
amacım tartışmak değil ama böle bişey dendiğinde kendimi tutamıyorum core2duo makine toplanır demissin ya o makine nasıl bişeyo oluyor . Bir bilgisayar işlemcisinden ibaret değildir dostum bende HT 3.0 2 Mb cache makineyi 600 YTL toplarım ama bu adamın pc si ondan daha değerli
İşlemcin Kaç pin öğrenebilirmiyim 478 ise ne kadar istiyorsan
ismail@torlak.org adresine mail atarsan veya buraya yazarsan sevinirim iyi satışlar