gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışı baltalamak gibi olmasın ama arkadaşa katılıyorum ayrıca istediğin fiyata sıfır core2duo makina toplanır..
hayırlı satışlar

amacım tartışmak değil ama böle bişey dendiğinde kendimi tutamıyorum core2duo makine toplanır demissin ya o makine nasıl bişeyo oluyor . Bir bilgisayar işlemcisinden ibaret değildir dostum bende HT 3.0 2 Mb cache makineyi 600 YTL toplarım ama bu adamın pc si ondan daha değerli


İşlemcin Kaç pin öğrenebilirmiyim 478 ise ne kadar istiyorsan ismail@torlak.org adresine mail atarsan veya buraya yazarsan sevinirim iyi satışlar