• 26-10-2009, 19:15:16
    #1
    Arkadaşlar nette gezinirken gördüm telefonu, bayıldım resmen. Elinde sağlam bir 6100 olan varsa pm ile ulaşabilir mi bana ?
  • 26-10-2009, 19:16:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    6300 olmaz mı
  • 26-10-2009, 19:16:36
    #3
    SeFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6300 olmaz mı

    Beeehh
  • 26-10-2009, 21:49:12
    #4
    bende telefonun modelini unuttuğumdan dolayı bir hevesle girdim ki ne göreyim,kameralı radyolu janjanlı birşey sandım allah seni ne yapmasın ayhan
  • 26-10-2009, 21:58:43
    #5
    Ne işe yarıyor onlar be Tipi yetiyor benim için telefonun
  • 26-10-2009, 23:34:29
    #6
    70 TL'ye verebilirim
  • 27-10-2009, 01:49:29
    #7
    icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 TL'ye verebilirim
    0, veya ikinci el ayrıntı ve resim verebilir misin. Bir de fiyatta biraz iyileştirme
  • 29-10-2009, 18:35:32
    #8
    Bu arada telefonu bilmeyenler için resim ;