• 15-10-2009, 23:45:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ....
  • 15-10-2009, 23:51:16
    #2
    kardeşim başın saolsun ınan elımde yok olsa seve seve
  • 15-10-2009, 23:52:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Derbentli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim başın saolsun ınan elımde yok olsa seve seve
    ALLAH senden razı olsun kardeşim benim düşünmen yeter sağolasın..
  • 15-10-2009, 23:59:44
    #4
    Başın sağolsun MarsWeb. Maddi sıkıntı olmasa gönderirdim

    https://www.r10.net/link-satis/476894...nk-satisi.html
    Link satış konum vardı. Alıcı olursa ilk 2 link için senin hesap no veririm. Elimden fazlası gelmiyor inan :s
  • 16-10-2009, 00:05:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başın sağolsun MarsWeb. Maddi sıkıntı olmasa gönderirdim
    https://www.r10.net/link-satis/476894...nk-satisi.html
    Link satış konum vardı. Alıcı olursa ilk 2 link için senin hesap no veririm. Elimden fazlası gelmiyor inan :s
    çok teşekkür ederim kardeşim sağolasın...

    edit: arkadaşlar acildir lütfen yardımlarınızı bekliyorum 5 10 lütfen arkadaşlar lütfen..
  • 16-10-2009, 00:11:52
    #6
    Konuyu Toplam 8 üye okuyor.
    Yokmu şurda gönlü zengin kişiler arkadaşlar, böyle zamanlarda destek olmazsak ne zaman olacağız
  • 16-10-2009, 00:14:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Toplam 8 üye okuyor.
    Yokmu şurda gönlü zengin kişiler arkadaşlar, böyle zamanlarda destek olmazsak ne zaman olacağız
    yok sanırım arkadaşlar 2 saate çıkıcam illaki kimseyede zorla yolla diyemeyiz ama ne diyimki yollayandanda ALLAH RAZI YOLLAMAYANDANda Razı olsun...
  • 16-10-2009, 00:14:57
    #8
    hesabımda 2TL var hocam. Başın sağolsun. Gerçekten çok özür dilerim. Olsa yardımcı olmak isterdim.

    Allah sabır versin.
  • 16-10-2009, 00:16:34
    #9
    Dostum varsa işbankası hesap numaranı gönderirmisin