• 05-10-2009, 20:23:23
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vodafone 20 kontorlu hat 13 tl zaten siz açık hatmı satıyosunuz
  • 05-10-2009, 23:07:15
    #11
    93lü yok malesef.

    Evet açık hat. Piyasayla aynı fiyat fakat kontörbank avantajı var
  • 05-10-2009, 23:13:03
    #12
    numaraları alabilirmiyim pm
  • 05-10-2009, 23:22:01
    #13
    pm yollandı
  • 05-10-2009, 23:33:43
    #14
    numaraları pm alabilir miyim?
  • 05-10-2009, 23:41:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Pm..
  • 05-10-2009, 23:47:32
    #16
    hat satılabiliyormu ya
    bendede jenerik numaralar var
  • 06-10-2009, 12:56:52
    #17
    pmler yollandı
  • 06-10-2009, 13:03:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Numaraları alabilir miyim