• 01-10-2009, 22:38:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ReGuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Istersen alayım? (ciddiyim Tuğrul)
    Dalgamı geçiyosun Enes?
  • 01-10-2009, 22:39:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgamı geçiyosun Enes?
    Yardımcı olmaya çalışıyorum. Çok ciddiyim.
  • 01-10-2009, 22:43:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    param olsa kaçırmadan alırdım valla
  • 01-10-2009, 22:45:21
    #13
    Ö.m. attın cevap gelmedi.
  • 01-10-2009, 22:48:06
    #14
    22 ay garantili bu telefona bu fiyat süper değil süper ötesi...

    Bu telefona ait aksesuarları sattığım için biliyorumm, bu şartlarda bu fiyatı imkanı yok bulamazsınız. Niyetlenenler kaçırmasın.

    NOT: SATAN ARKADAŞI TANIMAM ETMEM. KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRLERİNİ AĞIRLAR ZANNETMEYİN
  • 01-10-2009, 22:52:33
    #15
    fiayatı süper ya para yok işte
  • 01-10-2009, 22:56:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 ay garantili bu telefona bu fiyat süper değil süper ötesi...

    Bu telefona ait aksesuarları sattığım için biliyorumm, bu şartlarda bu fiyatı imkanı yok bulamazsınız. Niyetlenenler kaçırmasın.

    NOT: SATAN ARKADAŞI TANIMAM ETMEM. KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRLERİNİ AĞIRLAR ZANNETMEYİN
    Doğru söylüyosun, aynen.

    Telefonu gg 'de 1125 TL 'ye sattım zaten.

    Bu akşam parayı peşin veren arkadaşa bu sadece.
  • 01-10-2009, 23:09:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    çok uyguna gidiyor çok
  • 01-10-2009, 23:10:39
    #18
    okadar nakıtım olsa alırdım kesın ama okadar yok inşallah satarsın cok uygun fıyat