p4 3.00GHz + FAN = 50 TL ..
p4 2.40GHz + FAN = 35 TL ..
islemci ariyorum
13
●883
- 24-09-2009, 01:30:44ankart toplıyacaksan biraz fazla ver o zaman i5 İşlemci almanı tavsiye ediyorum 209 DOLAR ama 2-3 ay kadar 2.el çıkar piyasaya
Sıfır olanları ise 175 dolar'a iner.
Bekle biraz sağlam bir kasan olsun yok diyorsan
P4 Çift Çekirtek 3.0GHZ İNTEL 70TL FAN İÇİNDE - 24-09-2009, 07:46:50eğer istersen bu konudaki parçaları satabilirim.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...lemci-ram.html